Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas (100 zł + moneyback do 300 zł): czas uzupełnić dane!

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera520 zł od BNP Paribas ⭐ 500 zł od: Millennium i Aliora900 zł od Citi

10.08.2017

Uczestniku promocji Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas (100 zł + moneyback do 300 zł): czas uzupełnić dane!

Nadszedł moment finalizacji udziału w promocji - przynajmniej w zakresie premii powitalnej.

Finalizacja promocji Premia dla Ciebie - 100 zł za Konto Optymalne z moneybackiem w BGŻ BNP Paribas
Pierwsza z promocji dodatkowych Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas cieszyła się ogromną popularnością. Pula wniosków objętych premią skończyła się już po zaledwie pięciu dniach akcji. Komu udało się załapać, ten teraz może już uzupełnić dane do wypłaty premii, by otrzymać powitalny bonus 100 zł.
💡 Jeśli nie było Ci dane wziąć udziału w tej promocji, sprawdź aktualną okazję do bankobrania z kontem BGŻ BNP Paribas w roli głównej: zdobądź nagrodę pieniężną 100 zł na start + do 300 zł zwrotu za płatności kartą.

Promocja "Premia dla Ciebie" dostępna była w maju br. Jej szczegółowe warunki i przebieg opisywałem w poście pt. "Nawet 400 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas". Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze. By uzyskać 100 zł należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą 
  • najpóźniej do 30.06.2017 r. zawrzeć umowę 
  • w lipcu zapewnić wpływ na konto w wysokości min. 1 000 zł oraz wykonać płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 300 zł

Osobom, które spełniły powyższe warunki, organizator przesłał maile informujące o przyznaniu premii.
Mail o przyznaniu premii dla uczestników promocji Premia dla Ciebie - Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas

Teraz do 17.09. należy zarejestrować się na stronie promocji (login i hasło podawane są w tej wiadomości). Wypłata premii 100 zł ma nastąpić do 19.09.2017 r. i do momentu tejże wypłaty należy posiadać konto i wydaną do niego kartę. Utrzymywanie ich nie jest na szczęście uciążliwe, bo prowadzone są bez warunków za 0 zł. Z karty dodatkowo warto korzystać, bo bank nalicza 2-procentowy zwrot za płatności. Co miesiąc można w ten sposób zyskać do 25 zł.

Choć z licznych komentarzy uczestników promocji wynikało, że korzystanie z tej promocji nie jest spacerkiem po dywanie z płatków róż. Bank pobierał opłaty za konto lub kartę (bezpodstawnie), a do tego błędnie naliczał zwroty (zaniżając ich wysokość). Sam tego doświadczyłem, o czym pisałem w miesięcznym podsumowaniu mego zarabania na bankach. Po reklamacjach bank jednak zwracał opłaty i wyrównywał należny moneyback. W ostatnim miesiącu zwrot u mnie został już wyliczony prawidłowo i negatywnych komentarzy Czytelników też już było zdecydowanie mniej. Najprawdopodobniej bank wyciągnął więc wnioski i naniósł poprawki w systemie obliczającym zwroty, jak i naliczającym opłaty. Konto Optymalne jest nowością w ofercie banku (od maja br.) i uczestnicy promocji "Premia dla Ciebie" w pewien sposób stali się testerami. Oby już takie sytuacje się nie powtarzały.

Brak maila - co robić?


Jeśli nie odnajdujesz maila informującego o przyznaniu premii i zawierające dane do logowania to poza głównym folderem swej skrzynki odbiorczej, sprawdź jeszcze inne zakładki. Zdarza się bowiem, że tego typu wiadomości trafiają do "spamu", "wiadomości-śmieci" lub "innych". Jeżeli jednak i tam maila nie ma, a warunki promocji zostały przez Ciebie spełnione, to pozostaje zgłosić się do organizatora. Zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@premiadlaciebie.pl .  
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego, jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. 
4. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni od daty jej rozpatrzenia. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail"

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi, najlepszymi lokatami i ważnymi terminami w najpopularniejszych promocjach. Zapisz się na bezpłatny newsletter (to zero spamu, a jedynie powiadomienia  o nowych wpisach na blogu):
Adres e-mail
 

100 komentarzy:

  1. No chociaż mail jest na czas. I ostatni moneyback też był więc jest poprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w tej promocji jest 2 % zwrotu a nie 3% jak było wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3% było przy iKoncie. To promocja przed wejściem do oferty Konta Optymalnego (z momeybackiem 2%).

      Usuń
  3. a kiedy sie dostaje te zwroty? Np za lipice kiedy powinni wypłacić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze jest ostatniego dnia miesiąca

      Usuń
    2. Za lipiec były 31 lipca.

      Usuń
    3. W ichnim regulaminie nie został określony dzień naliczenia premii.
      Zwrot księgowany jest do końca m-ca za m-c poprzedni.

      Usuń
    4. Na końcu bieżącego miesiąca płacą jedynie za iKonto, ale nie za Optymalne.

      Usuń
    5. Regulamin swoje,a praktyka swoje. Za konto Optymalne wypłacają premie do końca bieżącego miesiąca. Za czerwiec była 30.06 z późniejszym uzupełnieniem brakującej kwoty, a za lipiec 31.07.

      Usuń
    6. Wypłacanie zwrotów nie jest silną stroną Parobasa i niesłuszne pobieranie opłat idzie im znacznie lepiej :)

      Usuń
    7. Mi to nawet kasują razy 2 za zakupy w necie i zganiają że to wina sklepu.

      Usuń
  4. kurczę, mozliwe ze usunelam maila:( a na skrzynce konta bgz nie podaja loginu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Dla Parobasa w tej ofercie robi to Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa

      Usuń
  5. A do kiedy mają czas wysłać maila???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieli do wczoraj, tzn. 10.08

      Usuń
    2. Dzwoniłem do nich, że nie dostalem maila. Sprawdzili, że wysłali. Pani powiedziała żeby wysłać do nich maila reklamacyjnego i juz za 4 godziny przesłali mi ponownie maila z kodem do rejestracji. Reklamacja blyskawicznie rozpatrzona.

      Usuń
    3. gdzie tego maila napisać? może ktos podpowie? bo teraz sprawdzam mi maila żadnego nie dostałem albo chociaż podać tytuł lub nadawce żebym wyszukał cyz był

      Usuń
    4. nadawca: kontakt@premiadlaciebie.pl - masz na printscreenie w tekście Złotówy.

      Usuń
  6. Po podaniu nr konta pojawia się "Numer Twojego konta został prawidłowo zarejestrowany. Dziękujemy i życzymy zdobycia nagród w promocji!Numer Twojego konta został prawidłowo zarejestrowany. Dziękujemy i życzymy zdobycia nagród w promocji!" Hm, nie żebym się czepiał tego ostatniego zapisu ale w końcu już ją zdobyłem w promocji. Teraz tylko czekam na wypłacenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najgorszy bank na jaki do tej pory trafiłam. Brałam udział w poprzedniej edycji:

    1. nie dostałam maila o przyznanej nagrodzie za otwarcie konta-napisałam maila z reklamacją w odpowiedzi stwierdzili,że mail do mnie został wysłany. Tylko dzięki temu,że regularnie zaglądam na bankobranie wiedziałam,że żeby nagroda została wypłacona trzeba się zalogować na odpowiedniej stronie podanym przez organizatora loginem więc napisałam kolejnego maila z prośbą o dane do logowania no i dopiero wtedy łaskawie mi je podali.
    2.za pierwszy miesiąc wypłacili mi za mały moneyback za zakupy, zorientowałam się dopiero po 2 miesiącach po wciąż robiłam obrót kartą na tę samą kwotę złożyłam reklamację przez konto, po tygodniu dostałam odpowiedź,że przyjęli reklamację do rozpatrzenia i cisza przez 30 dni, kiedy im wytknęłam że minęło 30 dni i że moje roszczenie stało się wymagalne napisali,że potrzeba im jeszcze 30 dni do wyjaśnienia tej sprawy a ja akurat była już w trakcie okresu wypowiedzenia konta. Zagroziłam im złożeniem zgłoszenia do arbitra bankowego i po 3 dniach brakująca kwota moneybacku pojawiła się na moim koncie.
    3. przeniosłam ten felerny rachunek do Credit Agricole, wcześniej upewniłam się w oddziale czy nie będzie prowizji za miesiąc w którym zamykam konto i dziś sprawdzam rachunek w Credit Agricole po przeniesieniu konta i brakuje 5zł czyli BGŻ potrącił sobie za coś prowizję!!!!
    Normalnie nóż się w kieszeni otwiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobny problem .jak banki interpretują 30 dni na odpowiedz reklamacji .czy liczy się od momentu wysłania zgłoszenia przeze mnie , czy od daty przyjęcia tej reklamacji przez bank ?
      - w bgz wysłałem reklamacje 01,08 a oni przyjeli ją 07,08 .która data jest wiążąca odnośnie odpowiedzi ?

      Usuń
    2. Jak wysyłasz listem to data odbioru. Jak mailem, w bankowości lub telefonicznie to od dnia zgłoszenia.

      Usuń
  8. Mam problem z naliczeniem moneyback. Konto założone w czerwcu - do dziś nie otrzymałem żadnego zwrotu. Złożyłem reklamację, ale czekam i czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @SMS, 17 sierpnia 2017, 11:06 - "Mam problem z naliczeniem moneyback"

      Witamy w klubie :)

      Usuń
  9. Gdzieś tu jest niezła ściema, ja rejestrowałem się przez link z waszej strony, poczym nie ostałem żadnego maila i po kontakcie z "http://www.premiadlaciebie.pl" okazuje się że mojego adresu mailowego nie ma w ogole u nich w bazie. Konto otwarte i lipa, chyba trzeba bedzie zamknac w trybie pilnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link zamieszczony w prześwietleniu promocji prowadził do strony promocji. Jeżeli warunki zostały spełnione to premia wypłacona być musi. Z tego co kojarzę to w tej promocji, po rejestracji, na podany adres mailowy przychodził też mail informujący o przystąpieniu do promocji. Sprawdź skrzynkę mailową - to będzie Twój dowód i zgłoś ponownie reklamację. Jeśli i ona miałaby być rozpatrzona negatywnie (liczę jednak, że tak nie będzie) to napisz do mnie wiadomość.

      Usuń
  10. Taką dostałem odpowiedź na reklamacje:

    Zgodnie z regulaminem do wzięcia udziału w promocji konieczne jest się w niej zarejestrowanie.
    Pierwszym krokiem jest rejestracja w promocji na stronie promocji tj. www.premiadlaciebie.pl i przejście przez formularz rejestracyjny. Wypełnienie tego formularza oznacza chęć przystąpienia do promocji.
    Następnie otwiera się konto zgodnie z regulaminem za pomocą specjalnego linku promocyjnego.
    Wiadomość z prośbą o zalogowanie się jest wysyłana w późniejszym terminie do uczestników promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co konkretnie reklamowałeś?

      Usuń
    2. Że nie dostałem żadnego maila od nich

      Usuń
    3. Teraz maila nie dostałeś. A wcześniej po rejestracji? Tak czy owak pisz reklamację i DW banku. Bo jak nie napisałeś reklamacji to pierwszy lepszy konsultant z brzegu odpisał ci że trzeba spełnić warunki. Niech sprawdzą, włożą odrobinę wysiłku i poważnie odpowiedzą.

      Usuń
    4. Podobno pobierają aż 12 zł za prowadzenie konta?

      Usuń
    5. Ludzie zatrudnieni w ichnim BOK muszą mieć naprawdę pełne ręce roboty, bo na odpowiedź na nawet najbardziej trywialne pytanie czeka się miesiąc - totalna lipa!

      Usuń
  11. Ale w tym banku mają bałagan. No ale nie będę narzekać :D Najpierw mi wypłacili za mało zwrotu. Złożyłem reklamację. Dopłacili. A teraz znów to samo dopłacili. Więc tym razem zyskałem podwójnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem tak. Takie promocje w banku są potrzebne. A Wiecie dlaczego? Po to aby wiedzieć, żeby w tym banku, poza ewentualnie innymi promocjami, z niczego innego nie korzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ma jakaś akcja 'promocyjna' do codziennego funkcjonowania banku?

      Usuń
    2. Jeśli ktoś skusił się na podpisanie umowy z tym bankiem z powodu promocji i ma z nim styczność po raz pierwszy, to teraz już wie, że jakby potrzebował w przyszłości wziąć kredyt lub ktoś się go zapyta o konto bankowe, to na pewno odradzi ten bank.

      Usuń
  13. Dostał ktoś maila z potwierdzeniem przyznania nagrody? Według regulaminu promocji miały być do 31 sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie dostałem maila:

    Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za udział w promocji „Premia dla Ciebie”.
    Pragniemy poinformować Państwa o zdobyciu nagrody, gratulujemy!
    Nagrody zostaną przekazane przelewem do 19 września 2017 roku.

    Pozdrawiamy,
    Zespół promocji „Premia dla Ciebie”

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, taka wiadomość dziś wpadła na skrzynkę :)

      Usuń
    2. Przynajmniej teraz są terminowi.

      Usuń
    3. U mnie nadal nie ma tej wiadomości. Poszła reklamacja.

      Usuń
    4. Sprawdź spam

      Usuń
    5. U mnie mail też był w spamie.

      Usuń
  15. Ad Astra właśnie zaczęła przelewy premii - w poniedziałek likwidacja karty i adieu Parobas!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest nagroda! Po tych groteskowych wpadkach Parobasa chociaż ich partner nie nawala :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy wszyscy już dostali premie w tej promocji? Ja dostałem maila, uzupełniłem numer konta, a premii nadal nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś nagroda wpłynęła. Zwrot za płatności karta może nie powala na kolana, ale jest.
    Po pierwszych problemach z naliczaniem kwoty zwrotu, teraz jest ok, więc konta nie zamykam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać że wyciągnęli wnioski i wygramolili się z problemów jakie mieli. Ostatnie 2 zwroty już na czas, premia dziś tak samo.

      Usuń
    2. Premia ma się nijak do zwrotów i jest wypłacana przez Ad Astra. Np. ja do dzisiaj nie dostałem nawet jednego zwrotu, a premia przyszła.

      Jutro zamykam kartę i konto!

      Usuń
    3. Ja też nie dostałem zwrotów za zakupy i po reklamacji stwierdzili, ze to ze względu na brak zgód marketingowych. Oczywiście wczoraj też zamknąłem kartę :)

      Usuń
  19. 100 dziś wpłynęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy po uzupełnieniu konta, otrzymałeś maila z potwierdzeniem uzyskania nagrody?

      Usuń
    2. Kasa wpadła i konto jest właśnie w trakcie zamykania :)

      Usuń
  20. czy ktoś jeszcze nie dostał 100 zł? dostałam maila, podałam dane, premii brak :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy ktoś wie, kiedy wyczerpała się pula premiowanych nagrodą zgłoszeń? Ograniczenie było do 1000 zgłoszeń. Premia ruszyła 26 maja, ja zarejestrowałem się 27 maja rano. Wygląda jednak na to, że nie zmieściłem się w tysiącu laureatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli udało Ci się zarejestrować na stronie promocji i złożyć wniosek to nie ma znaczenia kiedy to nastąpiło - ważne, że się udało. Premia się wtedy należy (oczywiście jeśli zostały spełnione pozostałe warunki; a swoją drogą promocja zakończyła się dopiero 31.05.). Polecam złożyć reklamację.

      Usuń
    2. Dokładnie. Oni są wyjątkowo terminowi w odpowiedziach!

      Usuń
    3. Dzięki.Już wysłałem stosownego maila.

      Usuń
    4. Stosownego maila już wysłałem. Byłem natomiast ciekaw kiedy wyczerpała się pula zgłoszeń. Dzięki za pomocne info.

      Usuń
    5. Istny koszmar - nie ma chyba klienta, który nie pisałby tam jeszcze jakiejś reklamacji :)

      Usuń
    6. Na szczęście nie trzeba zbyt długo czekać na odpowiedź :)

      Usuń
    7. piszecie reklamacje do Banku czy organizatora?
      Do organizatora napisałam we wtorek i nic, to jeszcze do banku wczoraj.
      Ciekawe co z tego wyjdzie?

      Usuń
    8. Ja wczoraj do organizatora promocji. Zobaczymy, kiedy i jaka odpowiedź przyjdzie.

      Usuń
    9. Żeby przyznać bonus Ad Astra otrzymuje info od BGŻ czy uczestnik spełnił warunki, więc łatwo wydedukować kto po raz kolejny zawalił :)

      Usuń
    10. Anonimowy22 września 2017 01:15 do organizatora.

      Usuń
  22. dziś otrzymałam dwie odpowiedzi:
    1 Z banku, żeby kontaktować się z Organizatorem
    2 od Organizatora, że nie spełniłam warunku 300 zł płatności kartą.

    Organizatora uświadomiłam, że spełniłam i dałam wykaz wszystkich transakcji na kwotę 372,63
    Bankowi posłałam, że przekazuje nieprawdziwe info organizatorowi.
    Czekam dalej na efekty.
    To najgorszy przypadek mojego bankobrania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to psuje miesięczny bilans za wrzesień ... ja dostałem bonus od Ad Astra, ale nie mam do dziś nawet grosza 2% premii za zakupy, bo rzekomo nie wyraziłem zgód, a każdy wie, że bez zgód nie szło złożyć wniosku. Poczekam na ich reakcję do mojej reklamacji (godnie z polskim prawem bank ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji) i jeśli odpowiedź będzie negatywna, to oczywiście piszę skargę:

      https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumenta/pomoc/zgloszenie_na_bank.jsp

      Usuń
  23. cóż również nie dostałam premii, czekałam do 24.09. napisałam maila do banku i otrzymałam odpowiedz, żeby kontaktować się z organizatorem. Zaraz napisałam reklamację do organizatora i ani odpowiedzi ani 100 na koncie.Całkiem jak u Anonimowego. Bardzo długo już bawię się w takie promocje, ale czegoś takiego jeszcze nie było.Mr Złotówie i tak dziękuję za blog :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad Astra przelewa bonusy na podstawie info otrzymanego od banku w kwestii spełnienia warunków promo przez uczestnika. Jasnym jest więc kto tu nawalił, jednak tajemnicą pozostaje po co było zatrudniać firmę zewnętrzną w tak błahej akcji - znacznie prościej i TANIEJ byłoby organizować to samemu jak czynią to inne banki, czyż nie?

      Usuń
    2. ING czy Credit Agricole tak robią i dlatego nie mają żadnych zgrzytów.
      Nigdy nie zapomną jazdy z Agorą w promocji z BZWBK - istny horror!

      Usuń
    3. Jeszcze większa farsa była z ofertą Eurobank i Expander. Czasami to wygląda jak celowe wyprowadzanie kasy z banków!

      Usuń
  24. Kiedykolwiek przejeżdżam obok tego pałacu BGŻ na Służewcu, to zawsze chce mi się śmiać!

    OdpowiedzUsuń
  25. minął tydzień od moich ponownych reklamacji do Banku i organizatora i CISZA.
    Bank co prawda napisał, że nadał nr zgłoszeniu, natomiast organizator nic, więc za chwilę pisze raz jeszcze. Tego nie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie, odpuszczać nie należy. Ale doczytałeś ile czasu mają na odpowiedź? No więc właśnie przez takie lawiny reklamacji po kilka w tej samej sprawie mogą nie wyrabiać.

      Usuń
    2. Im trzeba dać 30 dni - niestety, ta firma tak już ma :)

      Usuń
    3. Trochę nie rozumiem dlaczego po tygodniu od złożenia reklamacji chcesz marnować swój czas na ponowne pisanie, przecież mają przepisowe 30 dni na odpowiedź. ( Pisał kiedyś Mr.Złotówa o jakiejś uzyskanej finansowej rekompensacie, za sam fakt nieudzielenia odpowiedzi w terminie).

      Usuń
    4. do banku nie piszę, czekam cierpliwie, ale organizator .... żadnej reakcji to trzeba się przypomnieć

      Usuń
  26. czy dostał ktoś jakąś odpowiedź od tego pożal się Boże organizatora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bankowo to nie organizator tutaj zawinił lecz BGŻ czyli firma, która notorycznie nalicza niesłusznie opłaty, zalega z wypłatami zwrotów i nie odpowiada na zażalenia!

      Usuń
  27. ja dziś dostałam od Organizatora trzy odpowiedzi. Oni też są zdrowo rąbnięci.
    15:08
    Dzień dobry
    Nie spełnił Pan warunków transakcji bezgotówkowych określonych w §3 ust. 2 pkt. 3, dlatego nie została Panu przyznana Nagroda w ramach Promocji „Premia dla Ciebie”. W razie wątpliwości prosimy o przesłanie wyciągu bankowego.
    W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Promocji Premia dla Ciebie
    Tel. Kontaktowy: 22 299 11 50

    16:09
    Dzień dobry
    Aby to zweryfikować proszę o przesłanie wyciągów bankowych.
    W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Promocji Premia dla Ciebie
    Tel. Kontaktowy: 22 299 11 50

    16:33
    Dzień dobry
    Nie spełnił Pan warunków transakcji bezgotówkowych w miesiącu lipcu na kwotę min. 300 zł, dlatego nie została Panu przyznana nagroda. W razie wątpliwości prosimy o przesłanie wyciągu bankowego.
    W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Promocji Premia dla Ciebie
    Tel. Kontaktowy: 22 299 11 50

    To już kolejna wymiana korespondencji. Poprzednio wypisałam im wszystkie transakcje na kwotę 473 zł. Chyba powinni to sobie z tym cudownym bankiem weryfikować,a nie mnie prosić o wyciąg. Kolejna ciekawa dla mnie sprawa, żadna korespondencja nie jest podpisana imieniem i nazwiskiem.
    Oczywiście wysłałam im ten wyciąg, ciekawe co dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wysłany wyciąg jest w formacie PDF, to muszą sami obliczać sumę z kalkulatorem :)

      BGŻ jest po prostu bezkonkurencyjny!

      Usuń
  28. Ja dostałam maila pt. Premia dla Ciebie z kodem do rejestracji na stronie. Zarejestrowałam się i tak czekałam sobie na premię. Po wyjaśnieniu z organizatorem, dlaczego nie otrzymałam premii, dostałam informację, że przy rejestracji konta nie skorzystałam z linku promocyjnego. Czy to znaczy, że wszyscy dostawali takie wiadomości pt. Premia dla Ciebie? Nawet osoby, które nie korzystały z premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłem dokładnie tak jak opisujesz i kasę zaucziłem, ale za 2% zwroty nie ujrzałem wciąż ani grosza - BGŻ przechodzi wszelkie granice groteski i ludzie uwikłani w całą tą farsę z 'promocją' działają na szkodę banku!

      Usuń
    2. @Anonimowy 5 października 2017 18:24, maile z hasłem do logowania i uzupełnienia danych faktycznie otrzymywali wszyscy, którzy co najmniej zarejestrowali się w promocji (a czy spełnili warunki czy nie to jeszcze przez organizatora nie zostało wtedy zweryfikowane). Pytanie jednak gdzie ten wniosek złożyłaś? Jeśli na stronie promocji (bezpośrednio po rejestracji lub po linku otrzymanym w mailu pt. "Premia dla Ciebie - potwierdzenie rejestracji") to nie odpuszczaj i złóż reklamację. Za swój argument używaj ten mail, który potwierdza Twą rejestrację i świadomość warunków promocji.

      Usuń
  29. dziś dostałam kok=lejną odpowiedź od tego całego organizatora, w której pisze, że część transakcji było wykonanych w czerwcu a nie lipcu. Skoro są zaksięgowane w lipcu, to o co do cholery tu chodzi, bo już mnie to wkurza.
    Co dalej robić?

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiedzcie mi jak to jest. Czy jak płatność kartą nastąpiła pod koniec miesiąca a została zaksięgowana w następnym miesiącu to moneyback nie powinien być jednak rozliczony z datą transakcji a nie księgowania? Swego czasu była sprawa gdzie ktoś wygrał z bankiem w tego typu sprawie. Pisać reklamacje czy jednak jest to zgodne z regulaminem moneyback?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - zwrot powinien być naliczony zgodnie z datą transakcji. Zresztą ich 'konsultanci' powtarzają to jak mantrę ale naliczają w/g daty księgowania.

      Zabawne, że ichni regulamin promocji nie odnosi się ani do daty transakcji ani księgowania, ale do daty rozliczenia - cyrk to mało powiedziane!

      Usuń
    2. Warto również dodać, że te zwroty są często-gęsto wypłacane ratami, co jest absolutnym ewenementem :)

      Usuń
    3. Pytanie czy pisać reklamację czy już to sobie odpuścić (w końcu i tak to wezmą do rozliczeń tylko w kolejnym miesiącu)?

      Usuń
    4. Raczej zamiast się z nimi ceregielić w nieskończoność napisz skargę na nich tutaj:

      https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumenta/pomoc/zgloszenie_na_bank.jsp

      Usuń
  31. A ja otrzymałam od organizatora taką informację po złożeniu reklamacji. Stówy niestety wciąż nie ma. Co dalej? nie wiem


    Dzień dobry,

    Nagrody zostały przekazane w postaci przelewu w terminie do 19 września. Bardzo proszę o sprawdzenie na koncie transakcji z dnia 20 oraz 21 września. Jeżeli nie został zaksięgowany przelew, informację prześlemy do banku w celu zweryfikowania zaistniałej sytuacji.



    W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.



    Pozdrawiamy,

    Zespół Promocji Premia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, to pełna groteska jak zwykle w promocjach BGŻ.

      Jednak warto pamiętać, że Ad Astra wypłaca premie jedynie na podstawie informacji otrzymanych z banku.

      Współczuję, bo ja zamknąłem kartę i złożyłem dyspozycję zamknięcia konta już nazajutrz po przelaniu nagrody do innego banku, a te ich 2% zwroty za zakupy kartą mogą sobie zatrzymać.

      Usuń
    2. Może warto dać im opcję; albo na Twoje konto wpływa należna nagroda albo skarga do KNF - zresztą tam są pewnie już setki skarg na BGŻ.

      Usuń
  32. Dopiero po ponowieniu reklamacji, po upływie regulaminowego terminu 30 dni, Ad Astra raczyła udzielić następującej odpowiedzi:
    Zgodnie z regulaminem promocji jednym z warunków do uzyskania nagrody było
    złożenie wniosku o konto za pomocą linku promocyjnego, który był dostępny po
    rejestracji w promocji w przycisku "Otwórz konto" lub w mailu
    potwierdzającym rejestrację w promocji - § 1 ust. 5 pkt. 2
    Zgodnie z raportem z banku, jeżeli złożył Pan wniosek o konto to nie zostało
    to zrobione za pomocą linku promocyjnego w związku z tym nagroda nie
    została Panu przyznana.
    Wygląda mi to raczej na jakąś sztuczkę. W regulaminie nie ma mowy o linku zawartym w mailu potwierdzającym rejestrację w Promocji, tylko o "linku dostępnym po wypełnieniu formularza zgłoszenia". Jakiego linku ja użyłem? Szczerze mówiąc nie pamiętam. Na pewno takiego, który był dostępny po wypełnieniu formularza zgłoszenia. Czy ktoś jeszcze ma podobne wyzwania? A może ktoś już przepracował temat? Z rozmowy z Panią Konsultantką w Ad Astrze wynika, że oni mają całe mnóstwo podobnych zgłoszeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerabiałem i dostałem kasę. Odwołaj się i pisz kolejną reklamację. Konsekwentnie stój przy stanowisku że skoro zarejestrowałeś się w promocji i masz maila z rejestracji to i na stronie promocji złożyłeś wniosek po linku tam dostępnym z pełną świadomością obowiązków jakie miał uczestnik promocji. Poinformuj że będziesz zmuszony zgłosić sprawę do KNF i UOKIK bo postawa banku nacechowana jest zrzucaniem winy na klienta gdy ten nie ma jak udowodnić faktycznego źródła złożenia wniosku. Ale jak masz maila rejestracyjnego to masz potwierdzenie intencji udziału w promocji i to jest twój dowód.

      Usuń
    2. ok.Dzięki. Poprosiłem już Ad Astra o ponowne zapytanie Banku i niezależnie złożyłem reklamację w Banku. Napiszę jeszcze jedną z bardziej szczegółowym opisem.

      Usuń
  33. ja też dostałam odp od banku na moją reklamację. Reklamacja była z 25 września z prośbą o weryfikację moich transakcji i przekazanie danych organizatorowi, żeby wypłacił mi nagrodę 100 zł.
    A oto ich odpowiedź:

    Szanowny Panie,

    w odpowiedzi na otrzymaną reklamację z dnia 25.09.2017r. dziękuję za kontakt z Bankiem.

    Uprzejmie wyjaśniam, że premia Money Back o wartości 2% od dokonanych transakcji, od dnia zawarcia umowy jest wypłacana przez Bank prawidłowo.

    Pragnę nadmienić, że maksymalna łączna wysokość premii naliczonych przez Bank w ramach jednego konta w danym cyklu rozliczeniowym nie może przekroczyć 25 zł.


    Mam nadzieję, że powyższe informacje będą dla Pana wystarczające a nasza dalsza współpraca będzie przebiegała zgodnie z Pana oczekiwaniami.

    No myślałam, ze padnę, to są jakieś debile. Reklamację o Money Back pisałam w lipcu, na którą odpowiedzeli dość szybko, a teraz chyba urwali się z księżyca z tą odpowiedzią.

    OdpowiedzUsuń
  34. dziś dostałam premię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolejny miesiąc nie dostaję w ogóle moneybacku, pierwszą reklamację złożyłam ponad miesiąc temu i cisza... Potrzebują więcej czasu na jej rozpatrzenie, tak mi odpisano po złożeniu przeze mnie drugiej reklamacji. Przecież to prosta sprawa - ja płacę za zakupy kartą, a zwrotu 2% nie mam. Ile czasu potrzeba na rozpatrzenie takiej reklamacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawa prosta ale chyba dział reklamacji zawalony robotą. Napisz im jeszcze że w ramach roszczenia chcesz rekompensaty w postaci ustawowych odsetek karnych. Będą grosze ale tak dla zasady.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do zgarnięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprze...